Jak kupować?

Jak kupować?

1) Naszą ofertę znajdziecie Państwo w zakładce OFERTA GALERYJNA można tam wybrać obraz korzystając z filtrów i tagów.
2) Wybraną pracę proszę “Dodać do koszyka”.
3) Następnie można kontynuować zakupy lub przejść do zakładki “Twój Koszyk”.
4) Zaloguj się lub kontynuuj zakupy jako Gość.
5) Wypełnij dane osobowe i adresowe.
6) Wpisz ewentualne uwagi do zamówienia / wysyłki.
7) Jeśli wszystkie dane są poprawne proszę kliknąć “Wyślij zamówienie” (zamówienie zostanie do nas oficjalnie wysłane). Od tego momentu praca zyska status “Zarezerwowanej” na 7 dni kalendarzowych.
8) W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia poinformujemy Państwa o kosztach przesyłki oraz sposobie zapłaty.
9) Wyliczoną kwotę obejmującą cenę pracy oraz koszty wysyłki prosimy przelać na nasze konto:
Prosimy o dokonanie płatności nie później niż w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji e-mailem potwierdzającej dostępność dzieła i przyjęcie zamówienia do realizacji. Brak zaksięgowanej wpłaty w wyznaczonym terminie spowoduje anulowanie zamówienia.
10) Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie nadana na podany przez kupującego adres. Poinformujemy o tym e-mailem, podamy numer przesyłki i przewidywany termin dostawy. Każda praca jest tak zapakowana, by nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu. Każda przesyłka nadawana przez galerię jest ubezpieczona oraz nadana w trybie chronionym.
11) Jeśli stwierdzicie Państwo uszkodzenie opakowania bądź naruszenie taśmy ochronnej, prosimy o spisanie w obecności doręczyciela lub spedytora protokół reklamacyjnego. Należy w nim szczegółowo opisać rodzaj, stopień, charakter i umiejscowienie uszkodzenia. Protokół powinien być podpisany przez doręczyciela w sposób umożliwiający jego identyfikację, z podaniem daty. Niniejszy protokół jest podstawą reklamacji!
12) Każdy zakup potwierdzony jest paragonem oraz umową sprzedaży zawierającą certyfikat autentyczności dzieła sztuki.
13) Zgodnie z polskim prawem można dokonać zwrotu zakupionego dzieła w terminie do 14 dni od dnia sprzedaży. Zwrot dzieła odbywa się na koszt kupującego. Oprócz kosztów zwrotu dzieła, kupujący pokrywa również koszt ubezpieczenia przesyłki zwrotnej odpowiadającej wartości zakupu oraz nadania jej jako przesyłki chronionej.